mandag 24. mai 2010

Lenge siden sist!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet på bloggen min. Denne bloggen ble jo opprettet i forbindelse med en skoleoppgave i faget IKT i læring, som jeg i utgangspunktet var ferdig med våren 2009. Etter det så gikk bloggen i glemmeboka og den har vært urørt i over et år. Nå er det snart eksamenstid igjen, og jeg skal konte den muntlig eksamen fra ifjor, og da kom jeg plutselig på denne bloggen, som er en del av eksamensopplegget. Jeg har nå vært inne å gjort noe justeringer siden sist gang, jeg har forandret malen, slik at bloggen dekker større del av skjermbildet. Jeg har også byttet ut farger, skrift etc med nye. Jeg har endret litt på personlig info, da noe har forandret seg siden ifjor. Tilslutt måtte jeg selvfølgelig skrive et innlegg her. Jeg er nå inne i eksamnsperiode, hvor IKT eksamen er neste på programmet. Deretter følger samfunnsfag og naturfag før jeg forhåpentligvis er ferdig. Vi har også startet opp et fotball lag siden sist. Vi er en kameart gjeng som spilte sammen for mange år siden, nå er vi igang igjen og har startet opp i 6 divisjon, der vi har litt start problemer og har ikke fått den starten vi håpet på. Men det er moro å ta på seg fotballskoa igjen. Ved siden av å spille har jeg også ansvaret for det organisatorisk rundt laget i tillegg til et delt treneransvar. Når jeg begyynte å skrive på denne bloggen igjen kom jeg på ideen om at jeg skal lage en egen blogg for vårt lag med litt info osv om laget. Oppdatering på resultater osv. Men først og fremst må jeg konsentrere meg om eksamen og eksamenslesing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar